nahasaki (nahasaki) wrote,

• Location:
  • Music:

Seiza Ultimate - 111

Мдя... Приїхали ще в понеділок, а сьогодні вже здається середа. Прослоупочив трішечки.

Ну що ж.
З чого все починалося.
Не без пригод та веселощів добрався я в п'ятницю зраненька на вокзал, окрім речей волочачи на плечі запакований тент, який за день до того взяв у Сіліса, бо він пізніше мав їхати, (дякую Піту, що підкинув до вокзалу.)
На самому вокзалі не відбулося нічого цікавого, і нас 15 чоловік виповзли на перон і успішно сіли в потяг. Місця в нас були радномно розкидані по всьому вагону, хоча все ж таки знайшлася можливість трішки зкучкуватися. Проваландавшись овер 4 години ми в 13-й, з хєром, годині вже були в Хмельницькому.

На вокзалі нас зустрів чувак з сейзи, якому верховні боги дали місію розселити нас по хатах. Не без неровотріпання і матюків розрахуювавши маршрут ми вирушили по черзі поселятися. Перед цим примо на вокзалі зробивши ксерокопії паспортів(як потім виявилося - дарма) тих людей, на котрих записувались хати.
До першої хати ми від вокзалу їхали тролейбусом, і трішечки(чит. більше кілометра з речами) йшли пішки. Добравшись ми звалили речі в хаті, я тимчасово виміняв паспорт на ключі, і всі дружно поперли далі. Очікуючи поселення наступної хати нарешті вдалося розміняти валюту, і сьорбнути пивка.

Після поселення у другу хату ми розділилися, і більшість з тих, хто заселився пішли в макСмак на піцу. У згаданій піцерії я сильно розчарувався у порівнянні з минулим роком, та й ціни там виходили дорожчі ніж у Львові.

Далі мені подзвонив Сіліс, і я швиденько взявши таксі поїхав на вокзал. Приїхавши в квартиру він з Кайрін залишили речі, ми перекусили (разом все зайняло 40 хвилин), і далі після кількох дзвінків Гуна ми схопили камери і поперлися на народну гулянку.

На гулянці Файтінг Дрімерс організовували всякі танцюльки, чим дивували перехожих. Хоча це ше фігня в порівнянні з шкільним фестивалем. Народ гледів на це все зі сторони, а Властік з Гуном знімали відео (остання камера розрядилася за кілька хвилин до закінчення). Наскільки пригадую - десь в годині сьомій ми з гуном поїхали на автовокзал зустрічати нашого джедая real_sm 'а, потім ще раз перекусили, та розійшлися по хатах.

Наступного дня десь перед десятою годиною ми (четверо з хати - я, Юля, Сіліс та Кайрін) взяли таксі та поїхали до решти, яка вже нас чекала на місці поведення школотного шкільного фестивалю, при чому були деякі труднощі з запакуванням довгого екрану в машину.

На місці розклались десь за годину, принесли монітор і підключили PS-ку з килимками, розвішали малюнки, пославили тент столики.

Те, що було в перший день на фесті можна дізнатись з інших відгуків.

Мені з побаченого сподобався гарний арт конкурентів, що були навпроти та гарненькі мейди з кафешки напроти. На місці я зохавав мисочку недовареного рису з помідорчиком та огірочком за 1,50 грн.

Цікавою була лекція про японських супергероїв, та брутальний серіал про японського спайдермена, котрий ми не мали змоги додивитися, бо час підганяв. Швиденького змотали екран та поїхали в СВ на гулянку.

Добравшись на місце у нас як і минулого року виникли проблеми з vip входом, і після кількох розмов гуна по телефону ми були змушені чекати верховну жрицю сейзи Нуріко біля входу.

Коли ми нарешті потрапили всередину real_sm пішов на побачення з діджейським пультом, а ми з Властіком стали розкладати штативи та ставити камери. Народ розмістився на двох м'яких кутах в лівій частині залу, і лиш один Властік в задушливій масці пильнував камеру на сидячи на дивані в правій половині.

Публіка спершу чомусь не сприйняла, мабуть нову для них, музику, адже ставити ОСТи в планах не було, і Діма крутив віабушний транс. Кілька разів публіка вимагала ОСТи з нарути, які приносили з собою на флешках.

Другу половину дискотеки рулила Нуріко, ставлячи ОСТи. Зауважу, що я, як шінкаєфаг сильно розізлився через пісню "One more mime, one more chance" - ніззя таке на дискотеках ставити.
Були також конкурси типу "збери паровозик на ниточку і поміряйсься його довжиною" (чесно переміг Ровшан), та "протанцюй карамельку 10 хвилин і не блювани".
До кінця вечірки мені вдалося наклацати панцушотів на фотік Шіорі та трішечки перепочити.

Коли ми вибралися з клубу, то дружно повалили в хату, котрою завідував Вікей. Перед цим я, Сіліс та Кайрін з'їздили на нашу хату та розгрузили речі.
Припершись на хату до Вікея ми бухнули в честь моєї та Тобіриної днюхи, поїли роли та канапки, приготовані дівчатами. Все було дуже смачно - ще раз дуже дякую! ;-)

Також були проблеми з однією хатою, тому Властік, Сандро, Катя і Тайорі мусіли розділитись та ночувати в інших хатах.

Наступного дня ми здали хату і зі всіма речами пішли в будино культури на косплей шоу. Там поставили проектор і екран, Властік з Гуном розставили камери, я взяв Сілісовий фотік, ібо він і Кайрін брали участь у шоу і пішли в гримерку готуватися.

Освітнення на сцені було явно гівняним, це зауважив не тільки я, і фоткати прийшлось при максимальному спалаху та ISO400 або 800 прямо з під сцени. Та й під кінець спалах достатньо довго заряджався і фотки виходили набагато рідше на косплей-дефіле(я лиш потім здогадався чого так довго).

Зі сценок мені найбільше сподобалась робота донецької Цубаси про "Окна" з Дмітрієм Нягієвим.

Також були гарні костюми в сценці по Курошіцуджі(правильно написав?), але нажаль я ніц недокумекав, ібо сабжа не дивився.

З караоке мені найбільше сподобалась дівчинка, якій під кінець відрубали фонограму, і вона доспівувала акапельно.

З соло косплею сподобався Сон Гок, чувак з Курошіцуджі, що швирявся вилками, ну і найепічнішим звісно був Сіліс, котрий в костюмі V вийшов під музику "Черный плащ" (сорі, що я спершу був проти цієї музики.)

Час нас піджимав сильно, тож ми ледь встигли дослухати оголошення про переможців - одразу стали швидко спаковуватись, погрузились в таксі, забувши наш тетн в гардеробі і погнали на вокзал.

В поїзді ми розклали "Ніндзя бургер", але закінчити партію нам таки не вдалося =(
Через деякий час я заснув на верхній полці, і прокинувся аж коло Львова. Вийшовши в місто я навіть зі всіма розпрощатись не встиг, скочив в машину з Пітом і Тайорі (ще раз дякую), і благополучно добрався додому.

============

Щось занадто добра стаття вийшла. Можливо я ще допишу сюди негативні моменти, і розбавлю все говнєцом. Але це згодом, бо зараз я замучився то писати. Ща буду додивлятись Хігаші но Еден.

Tags: anime, festival, seiza-ultimate-3, хмельницький

When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.